.

.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴

علی جباری به‌مناسبت روز ارتباطات تأکید کرد؛

روابط عمومی هوشمند، کلید تحول بیمه ایران

نشست مدیر عامل بیمه ایران با مدیران روابط عمومی به مناسبت هفته روابط عمومی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران از روابط عمومی هوشمند به‌عنوان کلید تحول بیمه ایران نام برد.

به گزارش ذره بین بورس، علی جباری در نشست صمیمانه با همکاران روابط عمومی بیمه ایران که به‌مناسبت هفته روابط عمومی و با حضور عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه برگزار شد؛ بر نقش محوری روابط عمومی در تحکیم جایگاه شرکت در صنعت بیمه کشور تأکید کرد.
وی در ادامه یادآور شد: اطلاع‌رسانی شفاف و به‌موقع، محور اصلی همه فعالیت‌های روابط عمومی است و سند استراتژیک روابط عمومی نیز می‌تواند بخشی جدایی‌ناپذیر از سند استراتژیک کلی شرکت سهامی بیمه ایران باشد.
مدیرعامل بیمه ایران در ادامه گفت: فناوری اطلاعات، به‌ویژه موضوع هوش مصنوعی که از آذر سال گذشته در بیمه ایران کلید خورده، می‌تواند مزیت رقابتی ما در صنعت بیمه باشد.
وی همچنین تأکید کرد: استفاده از هوش مصنوعی در تحلیل ریسک، بهبود فرآیند صدور و تسریع در پاسخگویی به مشتریان از عمده‌ترین دستاوردهای این طرح است.
علی جباری با اشاره به تلاش و تحول مشهود در ساختار روابط عمومی، این موفقیت را محصول کار تیمی و گروهی دانست و افزود: روابط عمومی می‌تواند امور اساسی بیمه ایران را در سراسر کشور نهادینه کند و با ارتقای سطح هوشمندی در تبلیغات و ارتباطات، رسالت اصلی خود یعنی جذب پرتفو و ارتقای تصویر شرکت را محقق سازد.
علی جباری، بیمه ایران را بیمه‌گری تمام‌عیار خواند و تصریح کرد: همه خدمات بیمه‌ای با هوشمندی بالا باید به مشتریان ارائه شود.
جباری در ادامه گفت: ارزیابی منظم تصویر بیمه ایران در افکار عمومی و نهادینه‌سازی خدمات بی‌نظیر مشتری‌مداری از نکات کلیدی و مورد تأکید بیمه ایران در حوزه روابط عمومی است.
وی با تأکید بر اهمیت رقابت در تبلیغات گفت: تبلیغات اثرگذار است و روابط عمومی باید چشمان تیزبین سازمان باشد؛ ظرفیت‌ها را شناسایی کند و از ابزارهای تبلیغاتی تأثیرگذار بهره ببرد.
رئیس هیئت مدیرعامل بیمه ایران در پایان، تقویت روند فعالیت روابط عمومی در استان‌ها و برگزاری آموزش‌های تخصصی برای رابطین را خواستار شد.
مدیرعامل بیمه ایران ماموریت‌های حوزه روابط عمومی را در این فصل کاری بیمه ایران، بسیار گسترده و ویژه توصیف کرد که نیازمند تلاش مضاعف همکاران در سراسر کشور است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرانه فضای آموزشی شهر بندرامام خمینی، ۱.۳ متر مربع کمتر از میانگین کشوری است/ با اجرای طرح‌های مدرسه‌سازی، به دنبال ارتقای استانداردهای آموزشی در این شهرستان هستیم

امروز (پنجشنبه) مدیرعامل پتروشیمی بندرامام، به همراه جمعی از مدیران ارشد این مجتمع، از پروژه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه در

بورس
جمشید تودوئی

زاگرس ۲۰ همتی شد | صندوق طلای «جواهر» با بازدهی ۳۰۰ درصدی در صدر صندوق‌های سرمایه‌گذاری

شرکت سبدگردان زاگرس در نشست خبری خود با اعلام عبور از مرز ۲۰ هزار میلیارد تومان دارایی تحت مدیریت و ثبت ۳۰۰ درصد بازدهی در صندوق طلای جواهر، از هویت بصری جدید، برنامه تحول دیجیتال و اپلیکیشن اختصاصی سرمایه‌گذاری خود رونمایی کرد.

بورس
شهناز آقایی

پذیره‌نویسی صندوق بخشی «چاشنی ویستا» آغاز می‌شود؛ فرصتی تازه برای سرمایه‌گذاری در صنعت غذا و نوشیدنی

شرکت سبدگردان ویستا پس از تجربه موفق در مدیریت صندوق‌های متنوع سرمایه‌گذاری، این‌بار با راه‌اندازی صندوق بخشی «چاشنی ویستا» به سراغ صنعت غذا و نوشیدنی آمده است؛ صنعتی که به دلیل تقاضای پایدار، همواره یکی از گزینه‌های جذاب سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود. پذیره‌نویسی این صندوق از روز دوشنبه ۱۹ آبان‌ماه آغاز خواهد شد.

تبلیغ